Зовнішня реклама являє собою метод просування товарів, послуг, іміджу з допомогою розповсюджених зображень на зовнішніх носіях типу щитів, перетяжок, вітрин, транспортних  засобів. Загалом реклама зовнішнього типу вважається досить продуктивним способом повідомляти жителів населених пунктів про появу нової продукції, акції, знижки, бонуси, а також про підтримку чи нагадування вже існуючих брендів.

Серед видового різноманіття зовнішньої реклами існує один із найбільш ефективних методів привернення великого сегменту цільової аудиторії, який полягає у створенні та поширенні якісних візуальних повідомлень на бортах громадського або корпоративного транспорту.

Відтак, рекламна кампанія на транспорті – це прогресивна практика збільшення продаж за відносно незначний проміжок часу та з порівняно невеликими затратами. При цьому завдяки транспортній рекламі є чудова можливість підняти рейтинг пропонованого товару, послуги, іміджу до надзвичайно високого рівня, залучаючи до рекламного процесу щоразу більший відсоток зацікавлених покупців

Цікаво, що візуальна реклама, особливо на транспорті, тяжіє до найбільш популярного та дієвого видовищного формату. Функціональне призначення транспортної реклами стосується поширення на зовнішніх боках тролейбусів, трамваїв, автобусів, маршрутних таксі, власного чи корпоративного автомобіля оригінальних рекламних звернень з метою зацікавлення пасажирів, пішоходів, усіх учасників вуличного руху. Подібний акцент спричиняє активізацію рекламного процесу, залучаючи набагато ширший сегмент цільової аудиторії, ніж під час будь-якого іншого методу просування товарів, послуг чи іміджу.

Рекламні послуги на транспорті характеризуються чималим спектром позитивних наслідків. Чому? Вся справа у перманентному динамізмі. Адже рекламні зображення на бортах громадського чи приватного транспорту перебувають у постійному русі. Фактично, така реклама сама, без зайвих зусиль, направляється до потенційного споживача, ненав’язливо пропонуючи скористатися пропонованими послугами, спробувати новий товар тощо.

Поза тим, рекламна продукція на будь-якому транспортному носієві визначається потрібний рівнем вибірковості. Творці реклами самостійно обирають маршрут, по якому «подорожуватиме» Ваша реклама, враховуючи всі тонкощі, специфіку пропонованих товарів, послуг, іміджу. Таким чином ще більше зростає можливість охопити якомога більший сегмент потенційних споживачів. Більше покупців – більше прибутків від продаж.

Перевага вибірковості досить тісно пов’язана з масовим чинником. Це ще один доволі позитивний момент, завдяки якому функціонує транспортна реклама. Україна, зокрема фахівці вітчизняного рекламного бізнесу, давно практикують принцип масовості, який вдало активізує щоразу більший відсоток цільової аудиторії, запрошуючи до придбання тієї чи іншої продукції.

Варто також звернути увагу на ненав’язливий характер транспортної реклами. Скажімо, якщо мова йде про телевізійні рекламні ролики, в такому разі можливі покупці часто реагують негативно. Адже замість того, щоб насолоджуватися продовженням улюбленого фільму чи серіалу, глядач начебто зобов’язаний перериватися на рекламу.

Натомість візьмемо для прикладу естетично оформлене зображення на бортах тролейбуса чи корпоративного автомобіля. Гарна картинка, оригінальний текст – естетично, емоційно, ненав’язливо. Ви просто прогулюєтеся містом, не перериваючись на прослуховування всіляких повідомлень. Отож, як бачимо, аспект не нав’язування – рушійна сила позитивного впливу на реципієнтів.

До переваг реклами на транспорті варто віднести креативний підхід до справи. Адже зовнішні боки тролейбусів, трамваїв, автобусів, маршрутних таксі чи приватних, корпоративних автомобілів вирізняються великими габаритами. Величезні площі – величезні можливості для креативних, продуктивних експериментів кваліфікованих дизайнерів. Напевно, Ви звертали увагу, наскільки оригінальною, насиченою та естетично привабливою є львівська реклама на транспорті від наших майстрів.

Традиційно виділяють декілька різновидів транспортного рекламування. Типи реклами залежать від обраного носія. Приміром, рекламу можуть оформляти на громадському транспорті (борти маршруток, автобусів, тролейбусів, трамваїв), на корпоративному транспорті (легкові, вантажні машини, буси, фури, фургони, цистерни, грузові холодильники тощо), на приватному транспорті (переважно це власні легкові машини або буси).

Досить затребуваною та дієвою вважається реклама на автомобілях. Брендування власної чи корпоративної машини є чудовим варіантом сповістити цільову аудиторію про відмінний рівень обслуговування чи наявність якісних товарів тощо.

Залучення приватного, корпоративного автотранспорту до реалізації успішної рекламної кампанії перевтілилося у надійний спосіб просування товарів, послуг, іміджу фірми.

Звернемо увагу, що сучасна реклама на машинах представлена у форматі неповторних рекламних наклейок, якими оздоблюють зовнішні боки власних чи корпоративних автомобілів.

Перевагами реклами на машинах є її якісний та ефектний зовнішній вигляд, тому що існує можливість зберігати свіжий презентабельний вигляд наклейки протягом тривалого часу експлуатації, не втрачаючи показового стилю впродовж всього періоду функціонування.

Найчастіше транспортна реклама на авто поділяється на:

  • рекламні проекти на легкових автомобілях – це брендування власних чи корпоративних легкових автомобілів, що являє собою процес нанесення логотипів, необхідної контактної інформації на зовнішні боки, двері, задні вікна легкових автотранспортних засобів;
  • рекламні проекти на вантажних автомобілях – представлені у форматі створених та розповсюджених креативних рекламних зображень на вантажних автомобілях, що здійснюють перевезення товарів або слугують для реалізації конкретних замовлень. Це можуть бути зовнішні боки бусів, фур, фургонів, цистерн, грузових холодильників тощо.