Сучасна реклама на транспорті користується великою популярністю як серед замовників, так і серед потенційних споживачів. Даний спосіб просування товарів, послуг, іміджу є ефективним через те, що з його допомогою можна активізувати набагато більший сегмент цільової аудиторії, ніж з будь-яким іншим рекламним носієм.

Реклама на трамваях

Наша рекламна компанія займається виготовленням та розповсюдженням реклами на трамваях вже понад 12 років. За тривалий час ми встигли реалізувати багато успішних рекламних проектів. У роботі з клієнтами завжди вибираємо якість, своєчасність та ефективність.

Зокрема, у великих містах з наявною трамвайною мережею вигідно застосовувати електротранспорт даного різновиду не лише в ролі безпосереднього засобу для пересування, але й в якості величезної площі під оголошення, креативні зображення продукції, послуг.

Якими перевагами характеризується сучасна реклама на трамваях?

  • Динамічність. Безперевний рух дозволяє задіяти набагато більший відсоток потенційних клієнтів. Трамвай рухається вулицями міста, а разом з ним — наша продуктивна реклама.
  • Велика площа рекламного носія. Даний вид електротранспорту має чималі габарити. Відтак це дозволяє реалізовувати великомасштабні зображення, супровідний текст, який неможливо буде не помітити з боків транспортного засобу.
  • Охоплення важкодоступних частин міста. На відміну від інших зовнішніх рекламних носіїв (бігборди, сітілайти), реклама на трамваях може більш активно інформувати цільову аудиторію у центральній історичній частині. Адже у центрі переважно рідко можна натрапити на бігборди та інші види зовнішньої реклами.
  • Креативність — успішність рекламної кампанії. Оригінальне зображення — один із найкращих методів привернення й закріплення уваги пасажирів, перехожих.

Реклама на трамваях

  • Тривалий час контакту з аудиторією. Оскільки трамваї курсують приблизно 16-18 годин протягом дня, це дає можливість краще активізувати потенційних покупців. Реклама, яка регулярно і довго рухається вулицями міста, здатна значно ефективніше підтримувати контакт зі споживачами, ніж будь-який інший спосіб просування товарів, послуг.
  • Орієнтація на туристів. Якщо Ваша продукція орієнтована не лише на вітчизняного споживача, дуже зручно застосовувати трамваї в якості засобу для просування Ваших товарів, послуг, бренду. Річ у тому, що туристів, людей з грошима та вільним часом, приваблюють міста на кшталт Львова. Красива архітектура, незвичайні вулички, унікальні історичні об’єкти — усім цим зручно насолоджуватися, їдучи в трамваї. А крім панорам міста, турист тим часом ще й зацікавиться актуальною рекламою.