Сучасна реклама на транспорті користується великою популярністю як серед замовників, так і серед потенційних споживачів. Даний спосіб просування товарів, послуг, іміджу є ефективним через те, що з його допомогою можна активізувати набагато більший сегмент цільової аудиторії, ніж з будь-яким іншим рекламним носієм.

Наша рекламна компанія займається виготовленням та розповсюдженням реклами на трамваях вже понад 12 років. За тривалий час ми встигли реалізувати багато успішних рекламних проектів. У роботі з клієнтами завжди вибираємо якість, своєчасність та ефективність.

Зокрема, у великих містах з наявною трамвайною мережею вигідно застосовувати електротранспорт даного різновиду не лише в ролі безпосереднього засобу для пересування, але й в якості величезної площі під оголошення, креативні зображення продукції, послуг.

Якими перевагами характеризується сучасна реклама на трамваях?

  • Динамічність. Безперевний рух дозволяє задіяти набагато більший відсоток потенційних клієнтів. Трамвай рухається вулицями міста, а разом з ним — наша продуктивна реклама.
  • Велика площа рекламного носія. Даний вид електротранспорту має чималі габарити. Відтак це дозволяє реалізовувати великомасштабні зображення, супровідний текст, який неможливо буде не помітити з боків транспортного засобу.
  • Охоплення важкодоступних частин міста. На відміну від інших зовнішніх рекламних носіїв (бігборди, сітілайти), реклама на трамваях може більш активно інформувати цільову аудиторію у центральній історичній частині. Адже у центрі переважно рідко можна натрапити на бігборди та інші види зовнішньої реклами.
  • Креативність — успішність рекламної кампанії. Оригінальне зображення — один із найкращих методів привернення й закріплення уваги пасажирів, перехожих.

  • Тривалий час контакту з аудиторією. Оскільки трамваї курсують приблизно 16-18 годин протягом дня, це дає можливість краще активізувати потенційних покупців. Реклама, яка регулярно і довго рухається вулицями міста, здатна значно ефективніше підтримувати контакт зі споживачами, ніж будь-який інший спосіб просування товарів, послуг.
  • Орієнтація на туристів. Якщо Ваша продукція орієнтована не лише на вітчизняного споживача, дуже зручно застосовувати трамваї в якості засобу для просування Ваших товарів, послуг, бренду. Річ у тому, що туристів, людей з грошима та вільним часом, приваблюють міста на кшталт Львова. Красива архітектура, незвичайні вулички, унікальні історичні об’єкти — усім цим зручно насолоджуватися, їдучи в трамваї. А крім панорам міста, турист тим часом ще й зацікавиться актуальною рекламою.