Розробка дизайну

1Залиште контакт для зворотнього дзвінка!

Ваш Консультант Консультант Оля Оля Online

Допоможемо підібрати оптимальне рішення

Розрахуємо вартість реклами

Допоможемо з розробкою дизайну

БЕЗКОШТОВНА професійна консультація

Дизайн реклами. Нагадаємо, що наша рекламна агенція займається розробкою продуктивного дизайну під рекламу на транспорті близько семи років.

За тривалий час співпраці з багатьма замовниками, серед яких є чимало відомих компаній в Україні та всьому світі (наприклад, Nestle, Ласунка, Лімо, Фуршет, Сільпо, Планета Кіно Danone, Добряна, Перша Приватна Броварня, Моршинська, Мережа аптек DS, ОККО, Aris та багато інших), ми зарекомендували себе на ринку рекламної індустрії як команда справжніх професіоналів. Адже ми знаємо, вміємо, можемо та завжди вчасно розробляємо по-справжньому інноваційні дизайнерські рішення, без яких неможливе функціонування успішної рекламної кампанії, та, відповідно, – стрімке зростання Ваших прибутків.

Серед штатних працівників нашої агенції є висококваліфіковані фахівці, які створюють рекламний дизайн з урахуванням усіх особливостей, пов’язаних із конкретним видом транспортного засобу (автобуса, маршрутного таксі, трамвая, тролейбуса чи автомобіля), його об’ємами, формами та розмірами вікон, дверей, бамперів, маршрутних таблиць тощо.

Крім того, у нас наявна власна інформаційна база, що повідомляє всі потрібні параметри моделей будь-якого громадського транспорту, який курсує вулицями таких західноукраїнських міст, як Львів, Луцьк, Рівне, Тернопіль, Хмельницький, Івано-Франківськ, Ужгород та Чернівці. З врахуванням необхідних розмірів ми прилаштовуємо власноруч виготовлені рекламні зображення, які разом із засобом пересування рухаються вулицями конкретного населеного пункту, зацікавлюючи, запрошуючи реципієнтів стати активними покупцями товару або послуги.

Наша дизайн-студія оснащена сучасним обладнанням виключно європейського зразка. Устаткування розраховане на обробку великих масивів графічних зображень високої якості, які потім наші працівники розміщують на бортах тролейбусів, трамваїв, автомобілів, маршрутних таксі, автобусів, фур.

Готовий, розроблений нашими фахівцями дизайн реклами виконує функцію основи для розрахунку вартості виготовлення самої реклами. Адже ціна готового рекламного продукту формується на базі витрат матеріалів на втілення в життя конкретного проекту.

Також для замовників маємо сприятливий бонус: розробка дизайну може бути безкоштовною, якщо Ви замовите послугу виготовлення реклами у нашій компанії. Поза тим, зазначимо, що у нас передбачене зберігання в архіві готового дизайну Вашої реклами: у разі повторних замовлень його можна буде використати як основу чи доповнення до наступних креативних ідей.

Для того щоб краще орієнтуватися у справді якісному рекламному продукті, рекомендуємо виокремити критерії високого рівня дизайну:

  • ефективно використовуються прийоми оформлення, які роблять акцент на обмеженій кількості шрифтів, параметрів зображення, комбінацію відповідних кольорових сегментів;
  • сумісність проміжків між усіма частинами текстового, графічного зображення, гармонійна комбінація шрифтів, доречне використання відповідних гарнітур;
  • наявність основних фотоілюстрацій, чітка якісна інфографіка, грамотно розділені акценти на зображенні;
  • якісні невеликі тексти (для доступності та можливості швидкого прочитання під час руху громадського транспорту), наявність зв’язку між реченнями та їхнім оздобленням. До речі, цей фактор визначає командний підхід до створення реклами, планування та безпосереднього дизайну текстів;
  • професійний дизайнер повинен так скомпонувати всі елементи в одне ціле, яке допоможе реципієнту виокремити найбільш суттєве, на що першочергово варто звернути увагу;
  • майстерний дизайнер реклами комбінує кольорову палітру, яка органічно доповнюватиме зміст та сенс рекламного повідомлення на зовнішніх боках громадського транспорту.

Нагадаємо, що створення реклами на транспорті є процесом перевтілення ескізу в друковану форму високої якості, яку згодом наші працівники розповсюджують на бортах тролейбусів, автобусів, маршрутних таксі, трамваїв, автомобілів, фур тощо. Тому функцію дизайнера у всьому процесі не варто применшувати.

Щоразу дизайнери нашої компанії шукають кращих та більш ефективних засобів для реалізації високоякісного рекламного макета. Відтак творчу складову діяльності наших дизайнерів стимулюють наступні дієві чинники:

  • ефект запозиченості – художні натяки, ідеї, штрихи запозичуються з інших галузей людської діяльності. Приміром, якась картина, її композиція, може дати поштовх для креативної ідеї у рекламному проекті, що розрахований на транспортне розповсюдження;
  • ефект доповнення – одна ідея вже втіленого рекламного продукту дизайнера може слугувати за основу декількох наступних варіацій у новій рекламі. Тобто дизайнер сам доповнює власні творчі напрацювання для досягнення бажаного результату;
  • ефект фрагментації – по частинах виокремлюються так би мовити «пазли» з інших рекламних зображень, щоб в результаті оформити свій неординарний макет під рекламу на транспорті;
  • ефект контрастів – вдалий дизайн реклами під транспорт часто виявляється внаслідок естетичного смаку фахівця, коли дизайнер, скажімо, підсилює враження від сприйняття з допомогою контрастних тонів на зображенні;
  • посилення уваги – відбувається за рахунок зміщених текстів чи фотографії у потрібному напрямку задля миттєвого привернення уваги пасажирів, водіїв, пішоходів, інших учасників дорожнього руху.

Отож, як бачимо, дизайн реклами – процес творчий. Креативність у поєднанні реклами та дизайну багато в чому залежить від майстерної комбінації елементів, які на перший погляд знаються аж ніяк не сумісними. Адже ядро реклами – вплив і активне заохочення до дії (купівлі), в той час як ціль творчості полягає виключно в засадах естетики.

Тоді виникає запитання: яким чином взаємодіють ці складові? Істина знаходиться десь посередині й виглядає приблизно таким чином: процес рекламного дизайну полягає, насамперед, у постійному пошуку оригінальних дієвих засобів, з допомогою яких можна ефективно привертати увагу цільової аудиторії, зацікавлювати її у предметі реклами.