Брендування – це один із напрямків реклами, який покращує імідж компанії, використовуючи рекламну інформацію на різних поверхнях (транспорт, вітрини, обладнання). Брендування автомобілів є найпопулярнішим. Так, у місті часто можна зустріти кур’єра, на машині якого є логотип компанії, що пропонує доставку піци тощо. Ще один варіант – розміщення реклами в автобусах, трамваях, таксі. Компанії рекламують свої підприємства в громадському транспорті, що дає хороші можливості для залучення нових клієнтів. Також часто використовують рекламу на вітринах, рекламних стендах.
Порахувати ціну онлайнБрендування – це дуже ефективний рекламний інструмент, який широко використовується у великих і малих містах. Брендування заслужено вважається одним з найефективніших професійних методів реклами. Щороку кількість автомобілів з рекламою у містах збільшується в кілька разів, що свідчить про попит та популярність цього виду реклами як серед приватних клієнтів, так і юридичних осіб.
Реклама на автомобілях, трамваях, тролейбусах та автобусах швидко окупається. Оскільки транспортний засіб знаходиться в постійному русі, рекламу можуть бачити люди, які живуть в різних частинах міста. Реклама на корпоративних автомобілях компанії дозволяє швидко створити клієнтську базу та інформувати населення про кожен товар.
Ціна брендування
За допомогою нашого калькулятора ви зможете розрахувати вартість брендування автомобіля онлайн
Брендування автомобілів від “ПромоЕкспрес”!
Варто зазначити, що корпоративний транспорт приваблює потенційних клієнтів не тільки в трафіку, але і в пробках. Скло, капот та двері використовуються як рекламна платформа, яка точно приверне увагу пішоходів та водіїв. Рекламні елементи не пошкоджують фарбу автомобіля, і при необхідності їх можна швидко зняти або замінити.
Брендування використовується для реклами майже будь-якого товару та послуги: від їжі до курсів англійської мови в бізнес-школі. Автомобілі, які використовуються в таксі, піцах, суші або рулонах, використовуються як мобільна рекламна платформа. Такий транспорт цілодобово рухається містом, що підвищує ефективність реклами. Після стоянки автомобіль перетворюється на аналогічний білборд. З вищезазначеного можна зробити висновок, що брендування – ефективний метод просування будь-яких товарів і послуг.