Реклама на трамваях
Реклама на трамваях

Результат активних продаж і стрімкого розвитку конкретної фірми прямо пропорційно залежить від професійного рівня та результативності проведеної рекламної кампанії. Відтак у галузі новітніх маркетингових технологій все більшої популярності набуває такий різновид поширення інформації про товари й послуги, як реклама на транспорті. Зокрема, у великих містах із діючими трамвайними гілками досить затребуваною являється реклама на трамваях.

Наша рекламна компанія займається виготовленням якісної та ефективної реклами на трамваях протягом семи років. За час активної професійної діяльності нам вдалося реалізувати більше, ніж 400 рекламних проектів для розміщення на міському рейковому транспорті у західноукраїнських обласних центрах.

Ми створюємо рекламу на трамваях із застосуванням виключно своїх виробничих потужностей, і завжди вчасно надаємо послуги без посередників. Відтак, звертаючись до нас, Ви значною мірою зможете економити дорогоцінний час, кошти та отримувати в результаті дієвий рекламний продукт високої якості.

Якщо здійснити прогулянку українським містом, де курсують трамваї (до слова, сьогодні на території Західної України лише у Львові функціонує цей вид електротранспорту), можна неодноразово помітити, що майже кожна така машина є майстерно оформлена під зовнішню рекламу.

Виникає питання: чим спричинений подібний ажіотаж? Насамперед, звернемо увагу на позитивні сторони розповсюдження рекламних повідомлень на трамвайних бортах.

  1. Різностороння вигода

Останнім часом послугу розміщення реклами на міському рейковому транспорті багаторазово замовляють великі компанії, що давно стали брендами, приміром, для формування позитивного іміджу або з метою представлення на ринку цікавих новинок своєї продукції. Поза тим, цей різновид зовнішньої реклами користується значною популярністю у невеликих фірм чи організацій для привернення уваги, ознайомлення аудиторії з представниками щойно заявленої компанії, з їхньою унікальною продукцією чи послугами.

В свою чергу, реклама на трамваях є вигідною тій самій цільовій аудиторії. Поширення унікальних рекламних звернень на боках міського рейкового транспорту на відмінно справляється з місією перетворення пасивних пасажирів в активних покупців! Адже замість того щоб займатися пошуками необхідного повідомлення, скажімо, про акційні знижки й вигідні пропозиції мансардних вікон нового покоління у каталогах чи спеціалізованих журналах, жителю великого міста достатньо лише пройтися проспектами, озирнутися довкола, поспостерігати за рухливими трамваями – і потрібна інформація знайдеться сама собою, без зайвого напруження.

  1. Те, на що неможливо не звернути уваги
Реклама на трамваях
Реклама на трамваях

Об’ємні габарити громадського рейкового транспорту дають безмежний простір для привернення уваги конкретного сегменту цільової аудиторії. Погодьтеся, зовнішні боки трамваю – це не компактні сторінки каталогу чи буклету А5 формату, на яких хоч і естетично та змістовно, проте не завжди виразно у масштабному сенсі, інформується про відповідний набір товарів чи послуг.

Натомість борти міського рейкового електротранспорту дарують те, про що можуть мріяти як рекламодавці, так і потенційні споживачі, – об’ємні площі під рекламу. Великий простір зовнішніх сторін трамваю дозволяє розміщувати креативні рекламні звернення, плакати, оголошення, які спроможні не лише привертати увагу своїми вражаючими параметрами, але й інформувати мешканців того чи іншого міста про важливу продукцію у надзвичайно конструктивний спосіб!

Повернімося до прикладу з мансардними вікнами. Уявімо, що недавно Ви затіяли вдома реконструкцію, вирішивши переобладнати занедбане горищне приміщення в комфортабельну мансардну спальню. У процесі подібного перевтілення ніяк не обійтися без встановлення надсучасних дахових вікон. Свого часу Ви переглянули декілька спеціалізованих видань, що пропонують безліч моделей вікон нового покоління, але не знайшли підходящого варіанту.

Однак сьогодні, перебуваючи на центральному проспекті міста в очікуванні ділової зустрічі, Ви мимоволі звертаєте увагу на яскраві борти трамваю, оскільки саме на них повідомляється про ту модель мансардного вікна, яка найкраще підпадає до переліку Ваших потреб та очікувань. Напевне, цього приємного факту не відбулося у Вашому сьогоденні, якби не доволі габаритна реклама на трамваї.

  1. Творчість як рушійна сила для збільшення продаж

Попередня перевага розміщення реклами на бортах трамваїв логічно перетікає у наступну. Варто пам’ятати, що творчість в аспекті реклами на трамваях повинна керуватися чітко встановленими правилами й нормами, щоби бути об’єктом позитивного обговорення, захвату й зацікавленості з боку потенційних споживачів.

Часто може виникати думка: якщо мова йде про креативність у зовнішній рекламі, то не слід обмежуватися у фантазії. Насправді це хибне уявлення. Як-то кажуть, у всьому повинна бути міра.

Тому задля формування правильного бачення креативності у рекламі на трамваях пропонуємо розглянути декілька основних показників по-справжньому творчого рекламного продукту:

  • барвисте оформлення – не завжди стимул до купівлі товару – створюючи рекламу для розміщення на бортах трамваю, потрібно керуватися так званим  принципом толерантності до майбутнього споживача. Адже, оглядаючи яскраве рекламне звернення на трамваї, перш за все, мешканець міста уявлятиме можливу покупку продукції. Тобто застосування різних прийомів, що підкреслюють унікальність рекламного повідомлення, повинні викликати в потенційного споживача стан позитивного налаштування, приємні емоції, відклик у душі тощо;
  • «сім раз відмір – один раз відріж» – виготовляючи макет майбутньої реклами під зовнішні боки міського рейкового транспорту, не слід поспішати. Хороша ідея, як добре витримане вино, має наповнитися зрілістю, вишуканістю, смаком і впливовістю.